Spotify-tävlingen! (Vinnare utsedd!)

 

Drottningen älskar Spotify

Drottningen älskar Spotify

Jag lottar ut en Spotify-invite till den som skriver den roligaste kommentaren jag någonsin läst.
Det ska helst handla om vad som helst. Skriver ni inte er mailadress så skickar jag den till vem som helst i hela världen.

Slutdatumet på tävlingen är än så länge okänt.
Mitt domslut gåt ej att överklaga.

Sen föreslår jag att alla som redan har det lyssnar på en skiva med djurläten.

6 svar so far »

  1. 1

    Kimmi said,

    Man slickar på henne
    Sätter på henne
    Och skickar iväg henne…

    Pratar om frimärket då..eller nå’t. 😛

  2. 2

    Nicklas Eliasson said,

    Här kommer en rolig historia 🙂

    Lille Per går sitt första år i lågstadiet och har en ruggigt snygg syster som går i 9:an. En dag skulle Per ta sig en dusch och syrran kom ut ur duschen med handduken omsvept runt sig.
    -Syrran. Du kan väl ta av dig handduken.
    -Nämen Per! Vad är det du säger. Du har väl sett mig naken förut?
    -Snälla Snälla Snälla… Efter mycket tjat
    – Okey då.
    Syrran tog av sig handduken och visade upp sig i hela sin härlighet. Per såg först mycket nervös ut, men drog efter ett tag en lättnadens suck och sa:
    -Pfiuuhhh. Roger i min klass sa till mig att du hade fått kuk i helgen!

    Tack på förhand 🙂

  3. 3

    […] upplever jag det mest som att kommunikationen endast strömmar åt ett håll. Ge mig ditt bästa! Spotify-inviten finns kvar […]

  4. 4

    Man kan alltid försöka said,

    ”Jaa… annars skulle man ju kunna göra en sagoprinsessa också, i marsipan, med rosa underbyxor i kräppapper som krusar sig. Och sen när man rör lite vid det så kommer fågelsång så där mystiskt som man inte hör riktigt… för att det blir svart. Eller nåt sånt. Jag vet inte…”

    ”Humor? Ja det måste man ha. Se bara på judarna i Treblinka. GAS! GAS!”

    ”Blanda inte in mig i vårt förhållande!”

    Försöka kan man alltid och hänvisa till Yrrol om allt annat barkar åt helvete.

  5. 5

    Bella said,

    Dessa kommentarerna borde mer handla om en liten tjej som heter Tutti-Frutti som brukar leta efter den som luktar timjan

  6. 6

    anna said,

    vad är det för likhet mellan ett manligt könsorgan och en julgran??

    båda har kulor i grenen xD

    hoppas du tyckte den var kul xD
    skulle bli jätteglad om jag fick en spotify invite:P

    puss på dej<3


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

