Blondinbella och Karl-Bertil Jonsson; friends 4-ever!

 

 

Karl-Bertil och Blondinbella

Karl-Bertil och Blondinbella

Till alla bloggare som inte ännu lärt sig att bra journalistik bygger på bra fakta.

Isabella Löwengrip aka. Blondinbella som har som ni alla uppmärksammat kommenterat Karl-Bertil Jonsson i sin blogg.
Detta har upprört många, men är egentligen bara ett hopkok av dessa små luringar.
Karl-Bertil och Isabella träffades i dagarna och fann snabbt varandra. De sågs skratta och leva livet på stans uteställen. Inlägget som Isabella skriver dagen efter är resultatet av ett internt skämt från kvällen innan. Alltså inget som Karl-Bertil tar illa upp av eller ställer sig emot.
Jag kan till och med rapportera att Karl-Bertil, bara timmar efter Isabellas publicering av inlägget, ”vänner-förfrågade”  Isabella på Facebook.
Jag kan tänkta mig att de hade ett långt gott skratt åt detta båda två…

| upprörd upprörd upprörd

4 svar so far »

  1. 1

    snatterskan said,

    Haha, nämen! Vad fint! Fast speciellt upprörd jag inte.

    • 2

      1apa said,

      Jag drar lätt alla över samma kam. Det är en enkel utväg i vår upprörda värld.
      Därför valde jag ordet upprörd när jag egentligen i några fall menar uppmärksammande.

  2. 3

    pooptroop said,

    hahahahahahahaha

  3. 4

    Snatterskan said,

    Gör så. Jag krävde ingen ursäkt.


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

