Trollkarl i Gaza

snuskharry

Jag önskar ofta att jag var trollkarl, en riktigt bra trollkarl. Inte någon pubertal snusk som vår käre Harry här. Nej, jag önskar vara den mest övernaturlige trollkarl som denna värld någonsin skådat. Jag snackar trollkonster i stil med osynlighet (skit i manteln), tidsförvrängning och allt du kan tänka dig. Jag skulle med en tanke kunna lösa problemen i Gaza till det bästa, utan att ens veta vad det bästa innebar… Men! man måste vara försiktig.

With greate power comes super awesome possibilities (jag har för mig att man brukar säga så).

Godnatt mina små duvor.

Kommentera

