unga mammor

Jag bryr mig inte om att kommentera henne mer än ifrågasätta hur hon resonerade innan hon gick till fotostudion.
Är det här den finaste tröjan hon har? Gillar hon den? Jag fattar inte…

3 svar so far »

  1. 1

    anonym said,

    du e en jävla subba som inte har nåt bättre för dej än att kommentera en ung tjej som e modig att skaffa barn tidigt och till och med vågar lägga ut det så att alla kan se du e en patetisk kärring i dina sämsta år !! hoppas du aldrrig får barn o om du redan har det gud hälpe dom….

    • 2

      1apa said,

      tack anonym, mycket känslor du bjuder på. Jag blir näst intill rörd till tårar. Men jag måste erkänna att jag inte kan undvika att känna att din kritik är aningen felriktad. Min kommentar angående bilden riktade jag endast till hennes, enligt mig, något underliga klädval för porträtt fotograferingen. Jag lägger i inlägget ingen värdering i mina åsikter om hennes graviditet mer än att jag benämner henne med det populära begreppet ”ung mamma”. Ett uttryck jag inte ser något kränkande eller förnedrande i alls. Hon är en ung mamma, på bilden blivande mamma.

      För att ge lite svar på tal också.
      Jag är ingen subba.
      Jag har mycket bra för mig.
      jag är ingen kärring.
      Jag är helt klart i mina bästa år.
      Jag har inga barn.

      Hur är det själv?

  2. 3

    nightfligt said,

    Finns det snyggare tröjor? kan inte tro det ,va


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

