Spotify-invites

För alla er som ännu inte lyckats få tag på någon föreslår jag den här sidan. Jag vet inte hur det funkar, men funkar det som det ska så lär man få tag på en invite där, har fått bekräftat att allt funkar som det ska och invitsen regnar. Så det är bara att satsa. Lycka till.

1 miljon nya låtar till Spotify.

Här kommer ytterligare sidor som erbjuder:
SmeX

Så det finns inte längre någon anledning att inte ha fått tag på det.

8 svar so far »

  1. 1

    cnaas said,

    Det är jag och en till som har siten =)

    och ja, det funkar utmärkt!

  2. 3

    marcus said,

    det är coolt

  3. 5

    marcus said,

    i like this program

  4. 6

    […] För er som ännu inte lyckats skaffa Spotify gör det här. […]

  5. 7

    […] Här ger jag er lite musik som jag upptäckt att man lätt kan glömma bort idag. Det finns så mycket musik idag. Detta är bra musik. (Jag förväntar mig att alla som vill ha Spotify har det nu, de som inte har men vill ha är mest korkade. abo!) […]

  6. 8

    Johan said,

    Gratis Spotify Invites finns att hämta på http://www.home.no/spotifyinvite/ man får en egen privat Spotify Invite ifrån en online databas!


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

