Påväg till träningen outfit

Påväg till träningen outfit

Min påväg till träningen på en söndag outfit.
Drog på mig mina C’Janes som jag inte använt på länge.
En secondhand-skjorta som jag inte minns vad den heter, jackan är från hm och var sjukt billig och nice.
Mina skor som jag fyndade senast, 1950 yearbook converse á 50:-

Sen gick jag till sats och tog av mig allt.

1 Response so far »

  1. 1

    agnes said,

    heeete..
    ja har fått kameran men är såklart inte så nöjd.. Ska fixa med inställningarna så kanske de blir bättre.
    vi måste ha söndagsmiddag snart..
    haaaj


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

