Min dag och jag bjuder till lite

Idag är det min dag. Idag är dagen jag blir ganska gammal. Jag får en massa fina saker och blir så glad.
För att visa prov på min tacksamhet så tänkte jag göra något jag inte ofta gör. Jag tänkte bjuda lite på mig själv.
Den här spelade jag in tidigt imorse när jag väntade på att bli sjungen för på sängen.

What you see is what you get, baby.

Intressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

6 svar so far »

  1. 1

    agnes said,

    jaha de va de som lät hahaha

  2. 2

    annawii said,

    Hittade hit från Agnes och tänkte bara skriva Grattis!

  3. 3

    Sofia said,

    Fyfan va klockren, han var ju bara FÖR söt..!

  4. 4

    ööööööööööööörjan fast tjej said,

    GRAAAAAAAAAAAAATTIS RANDOM !! 😀

  5. 5

    Malin said,

    Grattis! 🙂

  6. 6

    Linnea said,

    Grattis!
    Fast någonting säger mig att det inte är du som sjunger på videon;)


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

