Dåligt samvete och annat blandat vete

De senaste dagarna har varit småfisiga här på bloggen. Det ber jag om ursäkt för. Men till mitt försvar har jag mitt andra liv. Det jag lever IRL som inte är någon daglig youtube-fest, långt ifrån. Mycket som tar min tid och mina tankar svävar ibland långt bort. Så långt att de ibland är svåra att hitta, men för nu har jag dem där jag vill ha dem.

Med anledning av de från min sida o entusiastiska senaste dagarna så spyr jag idag över Er ett mish-mash av glada saker att gotta sig i.

En man jag inte gärna vill råka krama.Hur kramsugen jag än må vara.

För att säga någon om den här så tycker jag att det är en otrolig insats av mannen som intervjuar här. Antingen så förstår han delar av det som sägs eller så är han bara sjukt bra på att få det att låta som han faktiskt förstår vad som sägs. Skickligt.

Fest.

Little Boots – Bring it on

Mer fest. När jag lyssnar på den här blir jag sjukt sugen på att bli en fet dj.

Röyksopp – Happy Up Here (Boys Noize Remix)

Inte fest. Mysigt.

Safety Rope – Mick Flannery

Nu får det vara nog, snart kommer gallan och det vill vi inte ha.

Kommentera

