OneSwarm-vänner?

Någon som vill bli min OneSwarm vän?
Det är någon form av anonym bittorrent-client. Det låter spännande. Det sägs ha växt sig ganska stort i Sverige redan på grund av den hotfulla stämningen som råder i landet kring bittorrent.

Det är dessutom riktigt värt att bli min vän.
Vi ses i svärmen.

Läs mer: TKJ (Presentation och liten guide av programmet) | Svenska OS användare (här kan man hitta nya vänner att lägga till, med kravet att man delar med sig av bra saker själv, men lägg inte upp er key här ännu, jag vet inte riktigt hur det funkar med anonymiteten då) | SvD (Artikel om programmet)

Läs även annat intressant och andra bloggares åsikter om , , , ,

8 svar so far »

  1. 1

    evelina said,

    1 apa, 2 apa 3 apa apdagis

  2. 2

    […] Tommy K|ToW|projO|SMK|1apa|TKJ|hannes2peer|Tomas|Jinge|Nätkoll […]

  3. 3

    Blajkel said,

    Jag har testat lite o det fungerar fint, Påminner om Dc++ till utseendet .

    Och jag vill mer än gärna bli din BÄSTA oneswarmvän.

    Ska vi mailas?

  4. 5

    Burg said,

    tycker den krånglar rätt mkt.

    • 6

      1apa said,

      Burg: Man får ha i åtanke att programmet bara är en beta ännu så det lär utvecklas mycket den närmaste tiden.

  5. 7

    Nicklas said,

    jag vill bli din vän på oneswarm.hör av dig

  6. 8

    Nicklas said,

    fel mail så går det när fingrarna knyter sig här är den rätta…


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

