Freddy got Fingered

Nu ska jag kolla på den här och äta mina crispy cheez cruncherz (när man byter ut s mot z i ord så blir de alldeles fantastiskt fräcka, det har olw fattat, själv tycker jag det känns lite 90 men det är ju bara jag). Jag har inte sett filmen innan och insåg att jag inte riktigt skapat mig någon åsikt angående Tom Green, jag tycker det är dags att ta tjuren i hornen.

3 svar so far »

  1. 1

    Iskariot said,

    Fan va kul, jag älskar den filmen och Tom Green.

    Jag gillar att han skämtar om att vara helt jävla sjuk i huvudet.

    Sedan har du Tom Green show och han jobbar även med Mania Tv på nätet.

    Tror att första gången jag såg honom var det sådär sedan gick jag och kom ihåg Freddy got fingered och på fyllan på fest är den kanon att titta på.

    Hästtjejerna var veckans bästa, bra jobbat, om de hade varit den vita motsvarigheten till Thaitjejer så hade de varit 30 år gamla och sett ut som 9.

  2. 2

    Mikaela said,

    Haha, det ar en av de roligaste filmerna ever!


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

