Ny dag – nya tag

Jag har nu skapat mig en åsikt om Tom Green och anser att han är en underlig karl.
Filmen sög.

4 svar so far »

  1. 1

    kim said,

    G-punkten skall finnas.

    Jag börjar leta ikväll.
    Den som söker skall finna.
    Dåså.

  2. 2

    Iskariot said,

    Fan vad synd, jag tycker den är en totalt sjuk och underbar film, Tom Green är dessutom fader till mina två barn, kostade bara 10000 och en flygresa för frugan.

  3. 3

    Blajkel said,

    jag tycker det är toppen.

    LOOK DAD IM A FAARMER !!

    • 4

      1apa said,

      Ja, jag såg det klippet på ytb och insåg att jag var tvungen att se det i dess kontext för att förstå det. Men när scenen var klar i filmen så förstod jag fan mindre! Jag är inte den som har något emot smeta-in-sig-i-rådjurskadaver-humor men ingenting hängde liksom ihop och det var där som filmen tappade mitt intresse. Det räckte inte ända fram för mig.


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

