Veckans favoritfynd


Typ såhär störigt är det.

I veckan insåg jag hur störigt det är att jag har vissa låtar som jag måste gå in på youtube för att lyssna på. Har inte hittat dem på något annat ställe. När jag insett det så kom jag på att idag så finns allt. Så jag letade och hittade ett gratis program som konverterar youtube-videon till en mp3-fil. Jag blev nöjd och glad.

Det funkar hur bra som helst och kvaliteten beror såklart på kvaliteten på youtubeklippet men det blir hur bra som helst.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentera

