En sport jag kan tänka mig att jag gillar

Först fattar jag den inte alls sporten. De rider runt och allt är tråkigt. Men sen händer det grejer och då blir allt roligt.
Frågan är bara hur poängsystemet är uppbyggt. Får han mycket poäng nu?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

12 svar so far »

  1. 1

    Denise said,

    för det första så rider dom inte, de åker vagn efter och för det andra ska inte det här vara en humor blogg? men å andra sidan så spelar det ingen roll om det är det eller ej för du skrev ändå att du tyckte filmen var rolig. okej visst, det är kul ibland om någon liten olycka händer om man ramlar av eller sånt, men skador som är allvarliga och läskiga är inte roliga. du kanske tycker det men det behöver du i så fall inte skriva om. så gör man bara inte. samma sak är om jag skriver att jag tyckte flodvågen i thailand var rolig. jag kanske tycker det (nej det tycker jag inte) men jag skulle i alla fall aldrig skriva så för det är elakt skrivet. tycker du verkligen det är kul att hästen kanske dog? tycker du det är kul att människan hästen sprang på kanske blev allvarligt skadad? tänk efter nästa gång INNAN du skriver om något.

  2. 3

    Blajkel said,

    Ett till djur som bara är trött på skiten.
    Fuck you, I won’t do what you tell me!

    • 4

      1apa said,

      Blajkel: Kvinnan i högtalaren skriker att hästen ska hållas i kanterna, hästen bara fuck it! jag ska in i mitten!

  3. 5

    din bästa vän viktor said,

    Det här var märkligt. Varför rider dom på hästarna om dom inte kan? Håller med Denise om att hästarnas beteende liknar flodvågen i Thailand. Puss

  4. 7

    Olov Källgarn said,

    Hahaha fy fan vad vad nice när de äntligen tror att de fått hästen lugn och sansad och allt blir bra igen, så börjar den andra hästen kötta runt som satan istället.. riktigt riktigt fin stafett-upfuckning av det pinsamma stället.

  5. 9

    Claes med stort K said,

    Denise du påminner mig mycket om min mamma. Hon är förövrigt singel och har inte fått ett skjut på ett tag. Skulle kunna anta att din sits är den samma och att du som henne regelbundet använder den där dildon inköpt från den skamfulla resan ner till Tyskland våren 94. Kom över till mig istället så ska jag få dig på bättre tankar igen gumman.
    Förövrigt grym blogg… mixen på klipp är optimal och det är sällan man lämnar sidan med ett leende.

  6. 11

    Linda said,

    Jag kan inte låta bli att notera att detta inte är en åskådarsport.
    Synd för det var något av det roligaste jag sett på länge.

  7. 12

    Carola said,

    Kan inte fatta hur man kan ta en annan häst för att stoppa den som är rädd och rusar runt! OCH Detta är inget kul alls.
    Ni tror nog att ni är tuffa ni som tycker det är roligt, hoppas ni råkar ut för något så får vi se hur roligt det är då!


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

