Hon lär någon gång ha testat

Hon kanske var på en fest, var kanske lite full. Skulle imponera på vänner. Jag är helt säker på att hon testat.
Jag vet inte om jag skulle göra det, men jag skulle helt klart vara nyfiken.

Kanske bara en liten bajs på ryggen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 svar so far »

  1. 1

    Burg said,

    är det enklare eller svårare att torka bort bajs från ryggen om man jämför med ja, det vanliga stället? Röven, that is.

    • 2

      1apa said,

      alltså genom att bajsa på sin rygg frångår man ju inte det faktum att man fortfarande bajsar ur rumpan. Så det blir ju till att torka båda. Men jag tror rent spontant att ryggen är något mer lättorkad.

  2. 3

    Burg said,

    fan vad dum jag är.

    jag var liksom kvar i mina förlegade föreställningar om att man bara torkar en grej på kroppen när man bajsat.

    men jag tror det är omöjligt för henne att bajsa, tarmarna är liksom upp och ner.

  3. 4

    sussi said,

    vad faen! Det är sjukt…men snygga skor


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

