En solig fredag kräver solig musik

Sol får mig på bra humör. Så bra att jag just nu kokar lite ärtsoppa, det ni!
Idag har jag pillat IPRED i ögonen hela dagen. Först var jag på biblan och lånade två skivor och en film, betalade inte ett öre. Sen var jag nere på Emmaus och kirrade kläder, nu betalade jag faktiskt men jag betalade till någon helt annan än skaparen av kläderna! Jag har hela eftermiddagen bara väntat på att de ska knacka på min dörr, men än så länge inget.

Det gör mig glad, så här kommer musik.


Förlåt, glömde bort vad detta hette. Men det är sommar. Spotify
Sharon Jones and The Dap Kings – How Long Do I Have To Wait (Ticklah Remix)

Sen för att jag älskar Steve Aoki och för att det är fredag.

The Bloody Beetroots ft. Steve Aoki – Warp 7.7

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , (intressant?)

Kommentera

