Spotify till alla. Spotify-invites!

Fick tipset om ännu en sida som delar ut Spotify-invites. Här tankar ni programmet. Jag gillar tips som är bra. Se bara till att klicka på några av de harmlösa små länkarna på sidan så sponsringen av sidan går runt. Ge och ta is the shit.
Jag läste någonstans att Spotify får typ 50 000 nya medlemmar per dag! sjukt bra.

edit. Sidan blev för några dagar sedan hackad men problemet verkar nu vara löst. Så nu är det bara att surfa in och lyckas komma in när de har kvar. Det kommer nya varje dag så missar ni så är det bara att gå på det igen nästa dag.

Lottar ut spotify-invite här!

JAG HAR INGA INVITES ERA JÄVLA MASKAR! Får jag några så kanske ni får. MEN SLUTA TRÅNA AV MIG! Älskar man musik som ni påstår ni gör så är det ju bara att punga upp med 99kr i månaden, jag gör det och det är det fan värt.

Ni kan ju också testa att göra ett eget gratiskonto, detta verkar vara en guide som funkar just nu. Kan någon testa och säga till om det är så?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , (intressant?)

26 svar so far »

  1. 1

    emil olsen said,

    gillar spotify

  2. 4

    erik perjos said,

    spotify är kanon

  3. 5

    Katta said,

    Sidan har blivit hackad så man kan inte få någon därifrån 😦
    Inte heller har det funnits några nya på slempa, garaget eller fleo på jättelänge. Jag testar varje dag men inte får jag någon invite. Tycks vara dömd att sitta utanför

    • 6

      1apa said,

      jag såg att skiten blivit hackad, idioter. Men icke ska du sitta utanför! Sidan borde ju vara uppe snart igen. annars får vi se till att lösa detta på annat vis katta.

  4. 7

    Anton said,

    Hej Hej.. Jag har sökt nu i 1 vecka efter spotify invates.. Men utan resultat. Så jag ber snällt om du skulle kunna skicka en invate till mig.

  5. 8

    Jonas said,

    jag har sökt som en dåre runt nätet nu .. skulle du kunna skicka en invie till mig..
    mvh jonas

  6. 10

    johan said,

    Hej skulle bli grymt tacksamm om du skicka en spotify invite till mig. Jag har letat i två veckor nu.

  7. 12

    Simon said,

    HEJ!!!!
    Jag vill ha invite för jag älskar musik MUSIK FOR EVER!!!!!!

  8. 13

    Diana said,

    Hej, jag älskar musik och skulle vilja ha invite 🙂

  9. 14

    christian said,

    snälla snälla jag har letat efter spotify i säkert 3-4 månader nu lr någotsånt men jag kan inte hitta det någon stans. Detvore awesome om ni kunde ge mej en… snälla(:

    • 15

      1apa said,

      öörk! jag kräks på alla som inte läser svaren på denna fråga som alla envisas med att fråga… jag har inte några invites. punkt!

  10. 16

    henrk said,

    hej snälla har någon en invites till mig. för min store bror snor alltid mitt konto snälla bara en !!! =)

  11. 17

    kevin said,

    Hej har sökt i flera veckor add min msn (X) och skicka

  12. 18

    linnea said,

    Min bror börgar bli trött på mig, för jag tar hans account hela tiden! 😉

  13. 19

    Chrille said,

    Tja skulle verkligen vilja ha spotify, musik är mitt liv så skulle verkligen uppskatta om jag fick en invite, håller tummarna:D

  14. 20

    Lovisa said,

    kan du inte fixa spotify till mig ? :DD

  15. 22

    Marcus Karlsson said,

    Det är inte alls värt att betala varför går ni inte bara in på smexdesign.se/spotify-invites/ och gör ett gratis acc?

  16. 24

    Johan said,

    Här finns spotify invites för alla som tjatar…


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

