Spotify-invite: Tips för den som tröttnat på att vänta

Sidan jag skrev om häromdagen blev hackad och har legat nere några dagar, men nu verkar den vara uppe och delar ut för fullt igen. Tar invitsen slut så är det bara att försöka nästa dag.
För den som försökt få tag på en invite utan att lyckas och kanske tröttnat på sökandet. Det finns ett annat sätt. Skaffa ett premium-konto, det kostar endast 99kr i månaden. När du skaffat det kan du när som helst säga upp det och ditt konto övergår då till ett Free-konto när din månad är slut. Jag lovar att det är värt pengarn.

Om du fortfarande hoppas på en gratis invite

Om du tröttnat på väntan och är beredd att stödja Spotify med 99kr(/mån) för en fantastisk tjänst.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , (intressant?)

5 svar so far »

  1. 1

    Skottet said,

    Jag har gjort en lista på min blogg om var man kan få tag i inbjudningar till Spotify, som kanske kan vara intressant.

  2. 2

    Sara said,

    Gratis spotify invites finns på http://www.gratisspotifyinvite.tk/ jag har hämtat 5 invites där.

  3. 3

    Jag har hämtat 17 invites från denna sidan. Det är helt underbart smidigt och bra!

  4. 5

    ? said,

    tja skulle nån kunna skaffa en invite åt mig? plz (A) har letat aslänge… -.-
    om nån pallar ”umarapa@hotmail.com”
    tack på förhand =)


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

