Solen lyser och jag sitter inne och pluggar. Då är det skönt att man har radio

2 svar so far »

  1. 1

    Olov said,

    Henric jag vill veta allt du tycker om detta!

    • 2

      1apa said,

      Alltså jag tycker ju typ allt om detta. Jag mina känslor ställer sig mot varandra och utkämpar hårda strider. Jag blir glad och jag blir ledsen. Jag blir road och jag blir nästan lite arg. Det kan i vissa skeden jämföras med att äta en klick Da’Bomb och sen bara vänta in panik. Smärta blandas med barnslig förväntan och stolthet och mynnar sen ut i en stark vilja att utsätta sig för precis samma lidande gång på gång på gång…
      typ nått sånt.


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

