Hur pitt i panna oundvikligen leder till obetald övertid

Huruvida detta är en seriös blogg som är vad den utger sig för att vara skiter jag i. Jag brukar tänka såhär: allt som är kul på nätet som inte är kul om det inte är sanning eller liknande, då enligt min uppfattning gör större nytta för mig om jag tror att det är sanningsenligt. Därför är det just det, sanning för mig. Testa det, det gör livet kul.

Det här är kul. Se till att läsa kommentarerna som många av dem är fantastiska även de.

Kommentera

