Såhär ligger det till, nu ska ni få höra

Jag är inte den som kommer krypande med svansen mellan benen, det är jag inte!
Men bloggen har legat lite lågt de senaste dagarna… veckorna? Detta beror dels på att min dator, som den gärna vill komma undan med att kallas, slutade att starta för ett tag sen. Den har därför varit tvungen att lagas och allt vad det innebär. När den sen lagats (tack Coolov!) så åkte jag minsann utomlands för att få sol på min snuskigt bleka kroppshydda. Men nu är jag hemma och jag har en dator, samma dator men med nytt liv, och jag tänkte att jag därför ska på nytt försöka bygga upp vänskapen med den här vilsna apan. Jag hoppas han vill ha mig tillbaks…

Välkommen tillbaks! TACK!

Kommentera

