Okej, många frågor

När inser hon sitt misstag?

När hon ska torka bilen, hur gör hon?

Går hon efter en stunds funderande över till grannen och frågar hur man torkar bilens innanrede?

Vad svara grannen?

Varför bestämde hon sig för att en högtryckstvätt invändigt nog var en bra idé?

Eller är det bara en sån där ”Oj en biltvätt, ja men när jag ändå är här så kan jag ju…”

Är det hennes bil?

Om inte hennes bil – gör hon det av godo?

Varför är hon tjock?

Har hon uppmärksammat det lilla trollet som rör sig kring bilen med spannar?

Är hon och trollet kanske bekanta?

Är hon ett troll?

Jag bestämmer mig för att anta att svaret på min sista fråga är ‘Ja’. I och med det så utesluter alla andra frågor och gör mina tankegångar så mycket lättare… mer tid till annat.

Kommentera

