Spotify Tävling! Utanför mitt hem gräver man fortfarande väldigt mycket, ingen tänker på mig och mina behov

Tycker den här bilden symboliserar min situation väldigt väl just nu. Är ni med på hur jag menar?

…den som snabbast och mest är med på vad jag menar får en invite till spotify.

11 svar so far »

  1. 4

    […] det någon som vill ha så är det bara att gå in och svara på frågan i detta inlägget! och ja, det bygger och gräver fortfarande väldigt mycket utanför mitt hem. Så kampen […]

  2. 6

    benjamin said,

    jag skulle säga att du känner att din åsikt inte räknas och det gör att du dessutom känner dig ynklig och svag i denna situation

  3. 7

    PJ said,

    Ta det med en skopa salt. Det blir bättre sen!

  4. 8

    rigi said,

    förstår inte mer än att det är mycket grävmaskiner runt dig, men jag vill ha en invite iaf, så min morsa inte snor mitt konto.. plz

  5. 9

    mats said,

    jaha du de är ju så att om man får skopan full,så trillar ju alltid lite utanför .snälla ge mej en invite

  6. 10

    Josh said,

    Tomten i grävmaskinen har snott alla dina invites. Vi måste gräva fram dem får att hitta dem.

    Ta fram maskinenten och använd lite Lisbeth Salander stuk på honom så han kroknar.

    Därefter kräver du att han skaffar fram dina invites X 2 som kompensation.

    ALternativt vill du ha någonting tillbaka för din genorisitet.

  7. 11

    LaDaaaaN said,

    jag vet hur du känner dig,har själv varit i den situationen det är INTE KUL // HATAR DEN SITUATIONEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET SUGAER !!!!!!!!!!!!!!!!!!! // hoppas du kommer på något att göra åt det :p // LaDaaaaN =)


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

