Voddler och jag är nöjd och glad

Fick Voddler häromdagen, såg en film och jag är fan riktigt nöjd. Startar filmen, några reklamfilmer visas och sen startar filmen som sen visas utan avbrott. De har nyligen börjat öppna upp för en massa nya inbjudningar och av det jag läst så verkar de skriva kontrakt med stora filmbolag, så jag håller tummarna för att detta faktiskt kan bli något.

Voddler är alltså en tjänst som streamar film gratis och har även hyrfilm för typ 5:-. Tjänsten kräver idag inbjudan men skriv upp er på hemsidan och be om det, så jag fick det.

Voddler.comom voddler

Kommentera

