Is still lotting out några spotify-invites! (SLUT!)

Är marknaden för spotify-invites äntligen mättad nu? När jag äntligen har några invites att lotta ut så är det ingen som vill ha… jäjä!

Är det någon som vill ha så är det bara att gå in och svara på frågan i detta inlägget! och ja, det bygger och gräver fortfarande väldigt mycket utanför mitt hem. Så kampen fortsätter! Här försöker jag överrösta dem med hjälp av Dolly…

Är det någon som har något annat tips på hur jag kan överrösta dem så är jag redo att även här lämna ut en spotify-invite mot ett bra tips!

Slut på invites för den här gången, återkommer när jag får fler!

5 svar so far »

  1. 1

    Emelie Sundström said,

    Hej Henric!
    Du kan testa att överrösta dem med syskonen Wainwrights gemensamma julskiva, kanske mest för att det snart är jul än att det är bra musik att överrösta byggmaskiner med. Men kanske för att hitta julstämningen och på så sätt bli vän med oljudet 😀
    Kram

  2. 2

    Mats Erkenstam said,

    Hej,

    Lider med dig! (har också ett bygge precis utanför fönstret…).

    Dessa hörlurar kunde kanske vara något?
    http://m3.idg.se/2.1022/1.163149

    Enda nackdelen är väl priset…..

    /Mats

  3. 3

    Kalle said,

    Jag vill gärna ha en spotify invite! 🙂

    Köp en tuta på flaska på Clas Ohlson, en sån som man tutar med på hockeymatcher. Den låter extremt mycket!

  4. 4

    quentin said,

    hej jag skulle gärna ta imot en spotify invite som jag vill ha!
    jag skulle bli jätte glad;)

  5. 5

    Daniel ekberg said,

    Tjenare… Jag tänkte som så här, knyck ett gammalt människoben o en gammal kruka som du planterar på byggplatsen, sen ringer du någon form av arkeolog och berättar om dina unika fynd… vipps, bulldozrar, lastare o annat oljudsframkallande bråte, byts ut mot ljudlösa nördar med penslar och spadar… obs du får kanske plantera kontinuerligt för ett mera långtidverkande avbrott i oljudet.
    Lycka till…


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

